مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:072020-01-18اقتصادي

20 میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان چالدران هزینه می شود


حسن محمدزاده روز شنبه در مجمع سلامت شهرستان چالدران افزود: این رقم در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری بین شبکه بهداشت و درمان چالدران و بنیاد علوی اختصاص یافته که برای توسعه زیرساختی هزینه می شود.

وی اضافه کرد: فعالیت های خوبی در حوزه سلامت شهرستان چالدران انجام شده که آغاز بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان چالدران و اختصاص تجهیزات پیشرفته برای استفاده شهروندان چالدرانی در این بیمارستان از جمله این فعالیت ها به شمار می رود.

وی بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت های موجود چالش های این حوزه را کاهش دهیم که فرمانداری چالدران نیز در این خصوص آماده هرگونه همکاری است.

فرماندار چالدران ادامه داد: تامین نیروی انسانی لازم در بخش بهداشت، درمان و پزشک متخصص از جمله خواسته های مردم چالدران از دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی است که امیدواریم شاهد تحقق آن باشیم.

محمدزاده گفت: یکی دیگر از درخواست های شهروندان، شبانه روزی کردن مرکز جامع سلامت روستایی و شهری آواجیق است تا مردم این شهر و شهرهای همجوار بتوانند از آن به آسانی استفاده کنند.

رسول انتظارمهدی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی در عرصه سلامت شهرستان چالدران انجام شده، افزود: حل هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان چالدران هزینه می شود

20 میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان چالدران هزینه می شود