موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:072020-01-18اقتصادي

گیلان تا بلوچستان ، یک کف دست فاصله


سیل که آمد و خانمان هموطنان سرزمین رستم دستان را به زیر آب برد ، مردمان دیار میرزا کوچک بی تفاوتی را برنتافتند و همچون دیگر هموطنان خود دست به کار شدند.

بانوی هنرمندی از شهر نیلوفران آبی بندرانزلی فراخوان داد تا جمعه روزی در بوستان ساحلی از همشهریانش عکس بگیرد و به ازای آن پولی برای کمک به هموطنان خود جمع کند ، حرکتی که موجب جمع شدن یک میلیون و ششصد هزار تومان نقدینگی برای یاری رسانی شد.

شماری از استادان و دانشجویان نیک اندیش رشته هنر دانشگاه گیلان نیز بر آن شدند که آثار نقاشی و طراحی خود را برای مددرسانی در معرض فروش قرار دهند .

نویسنده ای درآمد حاصل از فروش خانه خیال خود را به سیلزدگان سرزمین آفتاب اختصاص داد .

راننده ای با نصب نوشته ای در تاکسی اش اعلام کرد که درآمد حاصل یک روز خود را برای کمک به هم میهنان سیلزده بلوچ اختصاص می دهد.

بسیارانی نیز به مدد فضای مجازی دوستان و آشنایان خود را به جمع آوری نقدینگی و اقلام مورد نیاز سیل زدگان دعوت و کمکهای جمع آوری شده را سوی بلوچستانروانه کردند.

شماری از اهالی فرهنگ و هنر و ادب و افراد شناخته شده و معتمد گیلان نیز در فضای مجازی شماره حساب و شماره کارت دوستان مورد اعتماد خود در سیستان و بلوچستان را برای جذب کمکهای نقدی در صفحاتشان اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان تا بلوچستان ، یک کف دست فاصله

گیلان تا بلوچستان ، یک کف دست فاصله