مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:002020-01-18سياسي

نامزدهای انتخابات به قوانین مصوب مجلس احترام بگذارند


کسانی که احراز صلاحیت شده اند در چارچوب قانون و بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده به فعالیت های تبلیغی خود بپردازند.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز گفت: کسانی که احراز صلاحیت شده اند در چارچوب قانون و بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده به فعالیت های تبلیغی خود بپردازند.

حسین فاضلی هریکندی در دومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان البرز با اشاره به انجام بیش از 70 مکاتبه در یک ماه اخیر به دستگاه های متولی در زمینه انتخابات توسط این ستاد گفت: در تلاش هستیم انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم را در استان البرز اجرایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری البرز، وی با اشاره به فلسفه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی افزود: پیش از برگزاری همه انتخابات، رییس قوه قضاییه دستورالعملی را برای تشکیل این ستاد ابلاغ می کنند تا با اولویت قرار گرفتن اقدامات پیشگیرانه بر روش های مقابله ای در مراحل قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات، تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم و به دور از هرگونه تخلف اتخاذ شود.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز در ادامه مسئولیت نامزدهای تایید صلاحیت شده را متذکر و بیان کرد: از افرادی که نامزد راهیابی به مجلس شورای اسلامی هستند این انتظار وجود دارد از مهمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات به قوانین مصوب مجلس احترام بگذارند

نامزدهای انتخابات به قوانین مصوب مجلس احترام بگذارند