مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:552020-01-18اقتصادي

برای آماده سازی بهتر مرز خسروی 250 میلیارد تومان می خواهیم


استاندار کرمانشاه اعتبار لازم برای آماده سازی هرچه بیشتر و بهتر مرز خسروی در اربعین سال آینده را بیش از 250 میلیارد تومان برآورد کرد.

- برای آماده سازی بهتر مرز "خسروی" 250 میلیارد تومان می خواهیم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه اعتبار لازم برای آماده سازی هرچه بیشتر و بهتر مرز خسروی در اربعین سال آینده را بیش از 250 میلیارد تومان برآورد کرد.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (28 دی) ستاد اربعین استان با بیان اینکه مرز خسروی در اولین سال میزبانی خود سربلند بیرون آمد، گفت: تمام تلاش ما این است سال آینده در کنار اینکه میزبان تعداد زوار بیشتری باشیم، بتوانیم خدمات شایسته تری را هم ارائه کنیم.

وی با اشاره به نیازهای بسیار مرز خسروی جهت آماده سازی برای تردد بیشتر زوار گفت: با توجه به برآوردی که صورت گرفته حدود 250 میلیارد تومان برای انجام کارهای باقی مانده نیاز است که در همین راستا درخواست اختصاص بودجه داده ایم که قرار است هفته آینده در صحن علنی مجلس طرح و در خصوص آن تصمیم گیری شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید بسیاری خدمات در مرز بصورت ثابت باشد، گفت: ایجاد یک موکب ثابت و سرویس های بهداشتی ثابت در مرز یک ضرورت است.

بازوند با اشاره به مشکلات بسیار زوار در منظریه عراق به دلیل نبود زیرساخت ها گفت: برای ساماندهی این وضعیت باید ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آماده سازی بهتر مرز خسروی 250 میلیارد تومان می خواهیم

برای آماده سازی بهتر مرز خسروی 250 میلیارد تومان می خواهیم