مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 09:002020-01-18اقتصادي

گوشی موبایل ارزان شد


گوشی موبایل یکی از اصلی ترین نیازهای هر فرد می باشد که طی این چند ماه به علت نوسانات ارزی قیمتی رو به افزایش داشته و دائم بازار دارای نوسانات گاها غیرقابل پیش بینی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موبایل 7، پس از ماه ها قیمت در بازار موبایل به یک کاهش و سپس ثبات رسیده که این امر باعث شده زمان مناسبی جهت خرید گوشی باشد.

از کجا با قیمت مناسب بخریم؟ فروشگاه فیزیکی و اینترنتی موبایل 7 به صورت روزانه قیمت های فروشگاه خود را توسط تیم قیمت گذاری بروز می کند و تمام تلاش خود را در پیش می گیرد تا مناسب ترین قیمت گوشی ایران را تقدیم هم وطنان عزیز کند.

آیا امکان خرید اقساطی نیز وجود دارد؟ بله در فروشگاه موبایل 7 خرید اقساطی گوشی هم با چک هم با سفته و هم کسر از حقوق از 1 ماه تا 24 ماه امکان پذیر است و سراسر کشور پشتیبانی می شود.

آیا گوشی های فروشگاه موبایل 7 ریجستر هستند؟ بله تمام محصولات فروشگاه موبایل 7 دارای ضمانت مادام العمر ریجستری بدون هیچ هزینه اضافی می باشند.

همچنین تمام محصولات دارای هفت روز مهلت تست می باشند.

آیا خرید گوشی به صورت حضوری امکان پذیر است؟ بله فروشگاه موبایل 7 دارای فروشگاه فیزیکی به آدرس زیر می باشد: تهران، خیابان جمهوری، پاساژ چارسو، طبقه اول، پلاک C5 021-66171930 یک خبر خوب! مجموعه موبایل 7 اقدام به همکاری با واردکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی موبایل ارزان شد

گوشی موبایل ارزان شد