مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:552020-01-18اقتصادي

آموزش منابع انسانی مولفه بسیار مهم در توسعه پایدار است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی شرکت تراکتورسازی را به عنوان برند آذربایجان عنوان کرد و افزود: آموزش منابع انسانی شرکت های صنعتی مولفه بسیار مهمی در توسعه پایدار است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی شرکت تراکتورسازی را به عنوان برند آذربایجان عنوان کرد و افزود: آموزش منابع انسانی شرکت های صنعتی مولفه بسیار مهمی در توسعه پایدار است.

یعقوب نماینده در دومین جلسه اتاق فکر خبرگان صنایع استان، اظهار کرد: به علت وجود خلا آموزشی در مجموعه های مختلف صنعتی و بنگاه های اقتصادی، باید این نقاط بررسی و تقویت شود.

وی با بیان این که هر بنگاه اقتصادی موفق، به پشتوانه آموزش نیروی انسانی در ابعاد مختلف به موفقیت رسیده است، افزود: برای رسیدن به اهداف مشترک از اتاق فکر ایجاد شده، باید از تجارب، اندیشه ها و دانش بهره گرفته و آن را به دیگران نیز انتقال دهیم.

وی با اشاره به کمیسیون بین المللی آموزش برای قرن 21 خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت علمی همه جانبه افراد به معنای بهینه سازی قابلیت های جسمی، ذهنی، روحی و روانی است و در بنگاه های اقتصادی، افراد دارای مهارت های فنی کافی اما بدون اخلاق حرفه ای، شایستگی لازم را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش منابع انسانی مولفه بسیار مهم در توسعه پایدار است

آموزش منابع انسانی مولفه بسیار مهم در توسعه پایدار است