مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:302020-01-18سياسي

راه اندازی نخستین گرمخانه در سنندج


در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب در فصل سرما، نخستین گرمخانه در این شهر راه اندازی شد.

- مرکز کردستان، حشمت الله صیدی افزود: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی امسال تمهیدات لازم در خصوص اختصاص ساختمانی برای راه اندازی این گرمخانه انجام شد.

صیدی گفت: سال گذشته اسکان افراد بی سرپناه در کنار متکدیان جمع آوری شده در سطح شهر مشکلات فراوانی بوجود آورده بود بنابراین با راه اندازی این گرمخانه در چهار راه انقلاب سنندج شرایط بهتری برای اسکان افراد فاقد سرپناه فراهم کردیم.

شهردار سنندج با بیان اینکه هر شب طرح جمع آوری افراد بی سرپناه و کارتن خواب در شهر اجرا می شود، گفت: بسیاری از افراد معتاد و کارتن خواب بواسطه زباله گردی تمایلی به حضور در گرمخانه ندارند که در این راستا نیازمند همکاری نیروی انتظامی و برخی سازمان های مردم نهاد که در این زمینه فعالیت دارند، هستیم.

وی گفت: با تعمیرات انجام شده در ساختمانی واقع در خیابان 17 شهریور این مرکز به سه ساختمان مجزا تبدیل و در اختیار مرکز ترک اعتیاد بانوان و شیلتر بانوان و آقایان قرار گرفت و مرکز نگهداری و ساماندهی متکدیان هم به خیابان امام خمینی (ره) جنب سالن آزادی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین گرمخانه در سنندج

راه اندازی نخستین گرمخانه در سنندج