مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:502020-01-18سياسي

نامه جمعی از علما و مراجع عظام تقلید به آیت الله سیستانی


جمعی از مراجع عظام تقلید در پیامی به آیت الله سیستانی که در پی عارضه جسمانی در بیمارستان بستری شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.

- ایسنا/قم جمعی از مراجع عظام تقلید در پیامی به آیت الله سیستانی که در پی عارضه جسمانی در بیمارستان بستری شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.

پس از عمل جراحی آیت الله سیستانی از مراجع عظام تقلید عراق جمعی از علما مراجع تقلید در پیام هایی به آیت الله سیستانی که در پی عارضه جسمانی در بیمارستان بستری شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.

متن پیام آیت الله صافی گلپایگانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت مستطاب آیت الله آقای سیستانی دامت برکاته السلام علیکم و رحمه الله خداوند متعال را شاکر هستیم که عمل جراحی با موفقیت انجام گردید و با دعای خیر مؤمنین صحت و سلامتی را به حضرتعالی عنایت فرمود.

طول عمر ، عافیت و ادامه برکات وجود شریف را در ظل عنایات حضرت بقیه الله الأعظم روحی و ارواح العالمین له الفداء و عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال مسئلت دارم .

ان شاءالله سلامت کامل حاصل خواهد شد پیام آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان به آیت الله سیستانی نیز به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت آیت الله سیستانی دامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جمعی از علما و مراجع عظام تقلید به آیت الله سیستانی

نامه جمعی از علما و مراجع عظام تقلید به آیت الله سیستانی