مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 05:452020-01-18اقتصادي

ذخیره بیش از 7 هزار تن کالای اساسی ویژه شب عید در آذربایجان غربی


غلامرضا بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در خصوص کالاهای اساسی هیچ گونه کمبود یا مشکلی در استان وجود ندارد، افزود: در حال حاضر سه هزار تن برنج، یک هزار و 250 تن روغن، یک هزار و 280 تن شکر، 284 تن گوشت و یک هزار و 267 تن گوشت مرغ منجمد در استان ذخیره شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آنها، میزان ذخیره گندم در آذربایجان غربی بیش از 164 هزار تن بوده و مشکلی در تامین این ماده غذایی مهم در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای تأمین سیب مورد نیاز شب عید 11 استان دیگر تعیین شده است، بیان کرد: قرار است طی 2 ماه آینده بیش از هشت هزار و 800 تن سیب در اختیار این استان ها قرار گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: میوه مورد نیاز برای مصرف شب عید در استان نیز 800 تن سیب درختی و یک هزار و 800 تن پرتقال بوده که در این خصوص نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

بابایی اضافه کرد: میوه مورد نیاز شب عید شهرستان های استان بر حسب جمعیت تأمین و در بازه زمانی مشخص شده توسط زنجیره توزیع مشخص در هر شهرستان با قیمت یارانه ای توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بازار ویژه شب عید از حدود یک و نیم ماه آینده برپا می شود و تامین بودن اقلام مصرفی شب عید تاثیر زیادی در جلوگیری از افزایش روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره بیش از 7 هزار تن کالای اساسی ویژه شب عید در آذربایجان غربی

ذخیره بیش از 7 هزار تن کالای اساسی ویژه شب عید در آذربایجان غربی