مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 19:152020-01-17سياسي

راهبرد ایران اسلامی شکست استکبار را رقم زده است


آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج اظهار داشت:طی سال های اخیر به ویژه سال گذشته ایران و نظام اسلامی مورد حملات چند ضلعی قرار گرفت و مردم و مسوولان از طریق فضای مجازی در پیچیده ترین جنگ شناختی و ادارکی قرار داشتند.

دشمنان از طریق رسانه و هنر، سنگین ترین جنگ را به کار گرفتند و سخت ترین جنگ نیابتی در بعد نظامی و امنیتی به راه انداختند .

وی ادامه داد: دشمنان اسلام از جنگ دیپلماتیک برای شکستن محور مقاومت استفاده کردند و شدید ترین جنگ فرهنگی برای برهم زدن هویت دینی انقلابی مردم به کار بردند تا مردم ایران را وادار به عقب نشینی کنند که همه راهبردهای استکبار شکست خورد و غلبه راهبردی با ایران بود.

خطیب جمعه کرج ادامه داد: بازخوانی فعالیت دشمن برای مقابله با ایران و غلبه راهبردی ایران برآمریکا نیازمند آن است که به گوشه هایی از آن بازخوانی شود.

فعالیت های دشمن از دی ماه سال 96 با فتنه برخی فرقه های منحرف در تهران آغاز شد و تا خرداد ماه سال 98 که با انواع دسیسه،فتنه، فشار اقتصادی و تشدید تحریم فلج کننده ادامه یافت.

دشمنان می خواستند برای مردم ایران تابستان داغ و زمستان سرد درست کنند و این ملت غیور را به تسلیم وادار کنند اما در مقابل با مقاومت انقلابی ملت مواجه شدند و این مقاومت نگذاشت دسیسه ها عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد ایران اسلامی شکست استکبار را رقم زده است

راهبرد ایران اسلامی شکست استکبار را رقم زده است