مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 18:202020-01-17سياسي

انتقاد جمعیت جانبازان از عدم اخراج سفیر انگلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در چهلمین جلسه شورای مرکزی، به ارزیابی رخداد های مهم داخلی، - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در جمع اهانت کنندگان به عکس سردار سلیمانی، از کوتاهی وزارت خارجه در اخراج این سفیر انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در چهلمین جلسه شورای مرکزی، به ارزیابی رخداد های مهم داخلی، منطقه ای و بین المللی پرداختند و یاد و نام 17 هزار شهید ترور و شهید والامقام احمدی روشن را در سالگرد آن بزرگ گرامی داشتند.

این جمعیت تحقق بخشی از انتقام سخت در پاسخ به ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان را برای شکستن هیبت و هیمنه نظام سلطه طی 80 سال گذشته بی بدیل خواند و تاکید کرد: برای آمریکا و همدستان عبری، غربی و عربی اش سیلی این چنین و به صحنه آمدن ملت های منطقه برای ابراز نفرت نسبت به عمل شیطان بزرگ و دفاع از موشک باران دقیق و به هنگام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از به خاکسپاری پیکر حاج قاسم سلیمانی، باور نکردنی دانست.

رقم خوردن بزرگترین رفراندوم قرن برای تایید گفتمان عزت و مقاومت در تشییع پیکر شهدا پیام ماندگار روزگار ما علیه نظام سلطه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد جمعیت جانبازان از عدم اخراج سفیر انگلیس

انتقاد جمعیت جانبازان از عدم اخراج سفیر انگلیس