مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 17:452020-01-17سياسي

«سلطان قابوس» جهت تسهیل حضور ایرانی ها در عمان تلاش کرد


سلطان قابوس در سال های حکمرانی همواره در حال تلاش جهت پایه گذاری قوانینی برای تسهیل حضور و فعالیت اتباع دیگر کشورها از جمله ایران در این کشور بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدرضا نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان در مراسم بزرگداشت سلطان فقید عمان که شامگاه پنج شنبه در محل سفارت ایران در مسقط برگزار شد ضمن تسلیت درگذشت سلطان قابوس بن سعید، گفت : سلطان قابوس در سال های حکمرانی همواره در حال تلاش و خدمت در جهت توسعه رفاه مردم و پایه گذاری قوانینی برای تسهیل حضور و فعالیت اتباع دیگر کشورها از جمله ایران در این کشور بوده است.

همچنین در این مراسم، عبدالحسین خدری نماینده دفتر اطلاع رسانی گردشگری ایران در عمان طی سخنانی، سلطان فقید این کشور را شخصیتی منصف و اثر گذار و محبوب برای کشورش توصیف کرد و برجسته ترین رفتار وی را تواضع، ادب و فروتنی دانست و گفت: سلطان قابوس در دوران حیات ، هدف خود را برای ساخت کشوری قدرتمند به همراه صلح، توازن و آرامش به کار گرفت.

وی افزود: او برای این هدف همیشه سعی می کرد قوی باشد و این قدرت را به نمایش بگذارد به همین جهت در تمام عکس هایش او اسلحه همراه دارد.

نماینده دفتر اطلاع رسانی گردشگری ایران در عمان با طرح این سوال که چرا یک رهبر همواره باید مسلح ظاهر شود؟،گفت: چون برای رسیدن به صلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلطان قابوس» جهت تسهیل حضور ایرانی ها در عمان تلاش کرد

«سلطان قابوس» جهت تسهیل حضور ایرانی ها در عمان تلاش کرد