مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 11:102020-01-17سياسي

حمله به شورای نگهبان اوج بی تقوایی است/ ضرورت انسجام جامعه


امام جمعه آرادان بابیان اینکه برخی در اوج بی تقوایی به شورای نگهبان حمله می کنند، گفت: برخی افراد، اسلام و مسئولیت را وسیله ای برای چپاول مردم قرارداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر، ضمن بیان اینکه انتخابات نزدیک است و این جمله حضرت علی (ع) را باید توجه داشت که می فرمایند آخرتتان را به دنیا نفروشید، تأکید کرد: بسیاری بودند که به دنبال برخی افراد به مال و اموال رسیدند و امروز اعلام می کنند که احساس وظیفه کرده و می خواهند خدمت کنند، گویا دیگر سنگری برای خدمت پیدا نمی شود و اگر رد صلاحیت هم شوند گویا اسلام از بین می رود لذا باید از این افراد دوری کرد.

وی افزود: در جواب این افراد سودجو باید گفت اسلام با رد صلاحیت شما از بین نمی رود بلکه این شما هستید که اسلام و مسئولیت را وسیله ای برای چپاول مردم قراردادید لذا در این انتخابات شورای نگهبان 90 نفر از نمایندگان فعلی مجلس را ازهرجهت و سمتی رد صلاحیت کرد و کدخدایشان با دهانی آلوده می گوید شورای نگهبان چرا یک جناح را حذف کرده است! امام جمعه آرادان بابیان اینکه امام خمینی (ره) فرمود باید قانون را قبول داشته باشیم و شورای نگهبان را نیز بپذیریم لذا وقتی می گویید قبول نمی کنید غلط می کنید، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به شورای نگهبان اوج بی تقوایی است/ ضرورت انسجام جامعه

حمله به شورای نگهبان اوج بی تقوایی است/ ضرورت انسجام جامعه