مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 09:352020-01-17اقتصادي

دسترسی مردم بندرعباس به گاز باید تسهیل یابد


معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرعباس گفت: شرکت های توزیع گاز موظفند دسترسی مردم به گاز مورد نیاز را تسهیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین باباخانی در حاشیه بازدید از شرکت های توزیع و همچنین مراکز عرضه سیلندر گاز در سطح شهر افزود: با توجه به بارندگی های اخیر وآبگیری تأسیسات بعضی از شرکت های توزیع متأسفانه تامین و توزیع گاز کاهش، که بلافاصله پیگیری های لازم جهت رفع مشکل صورت گرفت و در حال حاضر همه شرکت ها با تمام ظرفیت در حال توزیع سیلندر گاز مورد نیاز شهروندان هستند.

باباخانی با تاکید به شرکت های گاز در خصوص دسترسی راحت تر مردم به گاز مورد نیاز، تصریح کرد: شرکت های گاز با افزایش ساعت کار تولید، افزایش تعداد خودروهای توزیع محلات، الکترونیکی کردن درخواستهای مشترکین، افزایش اشتراک های خانگی سطح دسترسی مردم را افزایش داده و از هرگونه کمبود واخلال در توزیع جلوگیری کنند.

وی با اشاره به تعداد زیاد فروشندگان غیرمجاز سیلندر گازخانگی در سطح شهر، افزود: قیمت مصوب سیلندر 78000 ریال است که متأسفانه در بعضی از جایگاه های عرضه فاقد مجوز با قیمت بالاتر از نرخ مصوب فروخته می شود که تخلف بوده و در حال پیگیری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار در پایان گفت: با توجه به گاز رسانی به شهرک های توحید، نبوت، الهیه، طلاییه 1و2،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی مردم بندرعباس به گاز باید تسهیل یابد

دسترسی مردم بندرعباس به گاز باید تسهیل یابد