مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 09:252020-01-17اجتماعي

حضور 6 هزار نفر در آزمون شناسایی مدیران آینده تامین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزاری آزمون طرح شناسایی مدیران آینده این سازمان را موضوعی مهم دانست و گفت: حدود 6000 نفر از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در این آزمون شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی سالاری پس از بازدید از محل برگزاری آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران اظهار داشت: آزمون امروز به صورت همزمان در مراکز استان های سراسر کشور و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون در صورت کسب حدنصاب امتیازات در مصاحبه حضوری نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند و با تکمیل طرح شناسایی مدیران آینده تعداد قابل توجهی از همکاران سازمان تأمین اجتماعی که واجد شرایط پذیرش مسئولیت هستند شناسایی خواهند شد.

سالاری از انتصاب افراد برای 11 سمت مدیریتی در هر استان بر اساس طرح شناسایی مدیران آینده خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعملی که برای انتصاب مسئولیت های مختلف در سازمان تأمین اجتماعی به تازگی صادر شده است، برای انتصاب در بسیاری از مسئولیت های دیگر نیز شرکت در آزمون مدیران آینده مورد توجه خواهد بود.

وی افزود: با تکمیل این طرح که در آینده بسیار نزدیک خواهد بود، هر گونه انتصابی در سمت های 11 گانه تنها از بین افرادی انجام خواهد شد که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 6 هزار نفر در آزمون شناسایی مدیران آینده تامین اجتماعی

حضور 6 هزار نفر در آزمون شناسایی مدیران آینده تامین اجتماعی