مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 04:352020-01-17ورزشي

مجیدی با قبول مسئولیت استقلال ریسک کرد/ اوضاع آبی ها بحرانی بود


هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی با شرایط عجیبی که استقلال داشت، از خود گذشتگی کرد که وظیفه سرمربیگری این تیم را پذیرفت.

- محسن یوسفی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: بالاخره پس از هفته ها انتظار و صحبت هایی که مبنی بر آمدن یا نیامدن استراماچونی بود، این مربی ایتالیایی دیگر به ایران بازنگشت و باشگاه هم خیلی زود جانشین وی را انتخاب کرد.

وی تأکید کرد: فرهاد مجیدی که به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد، یکی از بازیکنان قدیمی، خوشنام و محبوب آبی پوشان است و هواداران علاقه خاصی به او دارند البته مجیدی در شرایطی به استقلال آمد که وضعیت این تیم بسیار بحرانی بود و اعتقاد دارم با این کار از خود گذشتگی کرد زیرا می داند چه راه سختی در پیش دارد و مطمئناً برخی ها انتقادهای زیادی در ادامه راه از وی خواهند کرد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: مجیدی به همراه بازیکنانش راه سختی در پیش دارند، بازی های بسیار سنگین و مهمی پیش روی مجیدی و بازیکنان است و آنها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند از این دیدارهای سنگین سربلند بیرون آیند.

یوسفی در مورد انتخاب مجید نامجومطلق به عنوان دستیار فرهاد مجیدی گفت: نامجومطلق یکی از بهترین بازیکنان در دوران خودش بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجیدی با قبول مسئولیت استقلال ریسک کرد/ اوضاع آبی ها بحرانی بود

مجیدی با قبول مسئولیت استقلال ریسک کرد/ اوضاع آبی ها بحرانی بود