مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 17:152020-01-16سياسي

گرامیداشت سردار شهید سلیمانی توسط شیوخ و سران قبایل عراقی


جمعی از شیوخ و سران قبایل و عشایر عراقی امروز با حضور در حرم مطهر رضوی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، این هیات عراقی مشتمل بر 120 نفر از شیوخ، سران قبایل و عشایر کشور عراق، با حضور در رواق دارالمرحمه حرم مطهر، ضمن گرامی داشتن شهدای حادثه تروریستی عراق توسط آمریکای جنایتکار، بر مقاومت اسلامی و اتحاد امت اسلام تأکید و با ملت ایران ابراز همدردی کردند.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی در اینباره گفت: جمعی از شیوخ عشایر کشور عراق به همراه عده ای از خادمان حرم مطهر امام حسین(ع) جهت عرض تسلیت به مردم ایران و شرکت در مراسم تدفین سردار قاسمی به ایران اسلامی آمده اند.

سید محمد جواد هاشمی نژاد افزود: این افراد با حضور در شهرهای مذهبی قم و مشهد به زیارت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) مشرف شدند و امشب نیز با حضور در حرم مطهر رضوی در مراسم بزرگداشت این شهیدان والامقام شرکت کردند.

وی ادامه داد: بی شک اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همرزمانش، بیش از پیش دل های مردم ایران و عراق را به هم نزدیک کرد و باعث اتحاد بیشتر آنها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت سردار شهید سلیمانی توسط شیوخ و سران قبایل عراقی

گرامیداشت سردار شهید سلیمانی توسط شیوخ و سران قبایل عراقی