مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 06:252020-01-16دانش

دوره تربیتی عمار در دانشگاه آزاد کرج برگزار می شود / ثبت نام تا 27 دی


امیرحسین اردلان، مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری دومین دوره تربیتی و تشکیلاتی عمار خبر داد و گفت: - مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج از برگزاری دومین دوره تربیتی و تشکیلاتی عمار خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این دوره تا 27 دی تعیین شده است.

امیرحسین اردلان، مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری دومین دوره تربیتی و تشکیلاتی عمار خبر داد و گفت: این دوره با حضور استادان مطرح کشوری برگزار می شود.

اردلان بیان کرد: این دوره که به عنوان بزرگترین دوره تربیتی تشکیلاتی البرز است، ویژه دانشجویان این دانشگاه برنامه ریزی شده و دانشجویان تا 27 دی فرصت دارند تا برای ثبت نام در این دوره ثبت نام کنند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج افزود: شرکت در این دوره برای همه دانشجویان آزاد اعلام شده است، اما اولویت ثبت نام با دانشجویان ورودی 97 و 98 است.

وی با بیان اینکه اهداف این برنامه تربیت دانشجوی مومن انقلابی و پای کار فرهنگی است، افزود: این اردو از 4 تا11بهمن برنامه ریزی شده و کلاس ها در اردوگاه سیدالشهدا(ع) در آبعلی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تربیتی عمار در دانشگاه آزاد کرج برگزار می شود / ثبت نام تا 27 دی

دوره تربیتی عمار در دانشگاه آزاد کرج برگزار می شود / ثبت نام تا 27 دی