مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 06:002020-01-16اقتصادي

کاهش 25 درصدی بیمه محصولات کشاورزی درمهاباد


روند بیمه محصولات کشاورزی در سالجاری به 25 درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیر صندوق بیمه محولات کشاورزی شهرستان مهاباد گفت: تاکنون حدود 16 هزار هکتار از محصولات کشاورزی اعم از باغی و زراعت زیر پوشش بیمه قرار گرفته که این میزان در مقایسه با پارسال 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

ابراهیمی آذربا بیان اینکه از این میزان 14 هزار و 500 هکتار مربوط به زراعت و 1 هزار و 300 هکتار باغی بوده است افزود: سازمان جهاد کشاورزی با توجه به برودت هوا و کاهش بارندگی طی سالجاری مهلت ثبت نام بیمه را تا اواخر دی ماه تمدید کرده است.

وی اضافه کرد: کشاورزان به منظور استفاده از مزایای بیمه به عنوان یک چتر حمایتی در اسرع وقت نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام کنند.

ابراهیمی آذر با اعلام اینکه سال گذشته 50 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و باغداران شهرستان به علت سرمازدگی پرداخت شده است، گفت: خطرپذیری فعالیت در بخش کشاورزی به علت وابستگی زیاد آن به شرایط جوی، همواره مقوله پوشش بیمه محصولات کشاورزی در منطقه را با اهمیت کرده است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی شهرستان مهاباد تصریح کرد: صندوق بیمه کشاورزی با هدف حمایت از کشاورزان تاسیس و محصولات کشاورزی را در مقابله خسارت های احتمالی و فاجعه بار به دو صورت عمومی و انفرادی بیمه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی بیمه محصولات کشاورزی درمهاباد

کاهش 25 درصدی بیمه محصولات کشاورزی درمهاباد