مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 20:252020-01-15اقتصادي

90 هزار هکتار اراضی کشاورزی کشور به کشت پنبه اختصاص یافت


مدیرکل دفتر دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه توسعه کشت و خودکفایی در تولید پنبه در دستور کار است، گفت: 90 هزار هکتار اراضی کشاورزی کشور به کشت این محصول اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم هزارجریبی شامگاه چهارشنبه در نشست رفع مشکلات مربوط به تأمین بذر پنبه استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه توسعه کشت و خودکفایی پنبه در دستور کار جهاد قرار دارد، ابراز داشت: بر این اساس طی سال جاری 90 هزار هکتار اراضی کشاورزی کشور به کشت پنبه اختصاص یافته است وی بابیان اینکه بذر پنبه خارجی و داخلی در سطح کشور توزیع می شود، افزود: بذرهای داخلی عمدتاً از سوی مؤسسات پنبه خریداری می شود و بذرهای خارجی نیز به صورت محدود در کشور تولید و توزیع آن ها در دستور کار است.

مدیرکل دفتر دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه بذر پنبه استان سمنان از طریق استان خراسان رضوی صورت می گیرد، ابراز داشت: در دو شهرستان گرمسار و آرادان محصول پنبه کشت می شود که این روند از سالیان دور تاکنون ادامه دارد.

هزارجریبی از ساخت دو دستگاه کمباین غوزه چینی در کشور خبر داد و تصریح کرد: این دستگاه ها در اختیار استان های رضوی و فارس گذاشته شده است که امیدواریم با تداوم این روند نیاز کشور از واردات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار هکتار اراضی کشاورزی کشور به کشت پنبه اختصاص یافت

90 هزار هکتار اراضی کشاورزی کشور به کشت پنبه اختصاص یافت