مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 11:162020-01-15دانش

انجام 55 نوع آزمایش و آنالیز در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان


رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان گفت: 55 نوع آزمایش و آنالیز مختلف علمی و دانشگاهی در رشته های مختلف فنی مهندسی و علوم پایه در مجموعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان انجام می شود.

- مهرداد مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مجموعه آزمایشگاهی دانشگاه کاشان دارای 13 آزمایشگاه مختلف است، اظهار داشت: بیش از 55 آزمایش مختلف در رشته های گوناگون در این مجموعه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در یک آزمایشگاه ممکن است چندین آزمایش و آنالیز انجام شود، ابراز داشت: دانشجویان، محققین و اساتید سایر دانشگاه های ایران نیز برخی از آزمایش ها و آنالیزهای خود را در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان انجام می دهند.

رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان با بیان اینکه پایه و اساس پیشرفت و دست یابی به فناوری های جدید، انجام پژوهش های کاربردی، منظم و دارای برنامه است، تصریح کرد: سیستم مدیریت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان سعی در برطرف کردن نیاز دسترسی محققین به تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و استاندارد در حد توان خود را دارد.

مرادی با اشاره به اینکه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان پیش از این دارای عضویت آزمایشی در شبکه آزمایشگاهی راهبردی کشوری داشت، خاطرنشان کرد: با سعی و تلاش محققین، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه کاشان این عضویت به مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 55 نوع آزمایش و آنالیز در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان

انجام 55 نوع آزمایش و آنالیز در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان