مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:552020-01-15سياسي

آماده اعزام موکب های اربعین به سیستان هستیم


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین با اشاره به آمادگی موکب های اربعین برای کمک به سیل زدگان سیستان، گفت: با توجه به سیل سیستان و بلوچستان ستاد مردمی جمع آوری کمک به سیل زدگان ذیل دفتر نماینده ولی فقیه تشکیل شده و ایستگاه ها در سطح شهر مستقر خواهند .

- ایسنا/قزوین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین با اشاره به آمادگی موکب های اربعین برای کمک به سیل زدگان سیستان، گفت: با توجه به سیل سیستان و بلوچستان ستاد مردمی جمع آوری کمک به سیل زدگان ذیل دفتر نماینده ولی فقیه تشکیل شده و ایستگاه ها در سطح شهر مستقر خواهند شد که همشهریان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به ایستگاه ها اهدا کنند.

حامد کبودوند، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در نشست خبری با اهالی رسانه که ظهر امروز بیست وپنجم دی ماه در محل دفتر این ستاد در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات یک مجموعه مردم نهاد است که نسبت به ساماندهی نذورات برای بازسازی عتبات عالیات برای ساماندهی حرم های اهل بیت(ع) و همچنین نسبت به ساماندهی و اعزام خادمین افتخاری فعالیت در حرم های اهل بیت (ع) اقدام می کند.

این ستاد نسبت به هماهنگی برای اربعین و موکب ها مأموریت ویژه ای دارد، در سال های اخیر با توجه به اینکه فضای اقتصادی با فرازوفرودهایی مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده اعزام موکب های اربعین به سیستان هستیم

آماده اعزام موکب های اربعین به سیستان هستیم