مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:152020-01-15سياسي

مبازره علیه آمریکا با شهادت سردار سلیمانی جهانی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر ضمن تسلیت به مناسبت به شهادت سردار سلیمانی، شهدای کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری اظهار داشت: بوشهر مشرق مقاومت و محل طلوع خورشید مقاومت و مبارزه علیه استعمار از قرن های قبل است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بوشهر را زادگاه نبرد و مجاهدت علیه متجاوزان و اشغال گران عنوان کرد و ابراز داشت: این استان سینه ستبر امت اسلام در مقابل دشمان و صخره تسخیر ناپذیر مقاومت و ثبات ایران در مقابل اشغالگران است.

وی بوشهر را مغرب قدرت های استعماری و استکباری و محل غروب و مدفنی برای آنها دانست و گفت: بوشهر حماسه باشکوه ایستادگی مردمان ایران اسلامی به مدد عالمان بزرگ آن که روح مقاومت و ثبات قدم و جهاد را بر پیکره این مرز و بوم جاری کردند و شهادت رییسعلی دلواری در مقابل انگلیس که بیرق دار فراموش نشدنی تاریخ مبارزاتی است گواهی بر صدق این گفتار است.

سردار سلامی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در آبهای خلیج فارس گفت: این همان احیای نماد و احیای همان پرچم است، بوشهر همان جایی است که دست و پای مبارزان قطع می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت های سرداران استان بوشهر در طول تاریخ مبارزاتی عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبازره علیه آمریکا با شهادت سردار سلیمانی جهانی شد

مبازره علیه آمریکا با شهادت سردار سلیمانی جهانی شد