مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 15:362020-01-14حوادث

تالارهای پذیرایی در بیجار از لحاظ ایمنی بازرسی شدند


رسول حیدری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به وقوع حادثه دلخراش تالار عروسی شهر سقز و جان باختن تعدادی از مهمانان یک مراسم، طرح نظارت و بازرسی ایمنی تالارهای بیجار در دستور کار آتش نشانی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در همین راستا، هفت واحد تالار قدیمی و جدید بیجار با نظارت دقیق در تمام موارد ایمنی با حضور کارشناسان ایمنی فرمانداری، شرکت گاز، اداره برق و واحد آتش نشانی مورد بازرسی قرار گرفتند.

رییس واحد آتش نشانی شهرداری بیجار افزود: در این بازرسی ها از سیستم گاز رسانی، گرمایشی، چیدمان آشپزخانه، راه روها، راه پله ها و ورودی تالارها بازدید به عمل آمد و موارد ایمنی به صورت کتبی به مدیران این اماکن برای رفع نواقص اعلام شد.

او یادآور شد: گزارش ایمنی که در این خصوص به مدیران تالارها ارائه شده باید در مدت یک ماه برای رفع نواقص اقدام کنند چون پس از گذشت این زمان، بازرسی دوم صورت خواهد گرفت و در صورت عدم رعایت موارد اشاره شده، اقدامات قانونی در مورد آنها اعمال خواهد شد.

حیدری تاکید کرد: سخت گیری هایی که در خصوص ایمنی تالارها انجام گرفته صرفا جهت حفظ جان مردم و پیشگیری از بروز حوادث و خسارت جبران ناپذیر است در همین خصوص از مدیران تالارها و اماکن عمومی درخواست داریم نسبت به رعایت موارد ایمنی این اماکن اهتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالارهای پذیرایی در بیجار از لحاظ ایمنی بازرسی شدند

تالارهای پذیرایی در بیجار از لحاظ ایمنی بازرسی شدند