مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 10:572020-01-14سياسي

مسوولان سلایق خود در انتخابات را به مردم تعمیم ندهند


کامیل کریمیان روز سه شنبه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: انتخابات یک رخداد مهم سیاسی در کشور است که تاکید بر اصل بی طرفی، رعایت قانون و دفاع از حق الناس از موارد مهمی است که بر آن تاکید داشته ایم.

وی به مدیران شهری سقز توصیه کرد، دغدغه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را افزایش دهند چون انتخابات برای آینده همه مهم و تاثیرگذار است و باید این حق مسوولیت برای همگان وجود داشته باشد.

کریمیان با اشاره به اینکه دادستانی به عنوان مدعی العموم و حافظ حقوق شهروندان با جرایم انتخاباتی بشدت برخورد خواهد کرد، افزود: به هر نوع شبهه انتخاباتی پاسخ خواهیم داد و هر نوع شکایت یا گزارش تخلف داوطلبان را بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

فرماندار ویژه سقز اضافه کرد: فرمانداری، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات (تایید صلاحیت ها، داوطلبان و هیات نظارت) طبق قانون خواهد بود و به اعتماد مردم به این نهاد، خیانت نخواهد شد و اگر داوطلبی نسبت به نحوه بررسی صلاحیت خود گلایه یا درخواستی دارد قطعا به صورت قانونی به درخواست او رسیدگی خواهد شد.

وی خواستار تعجیل شورای اسلامی شهر برای تعیین تکلیف و انتخاب شهردار سقز شد و تاکید کرد: برای پیشبرد مسایل عمرانی و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری باید توجه کافی داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان سلایق خود در انتخابات را به مردم تعمیم ندهند

مسوولان سلایق خود در انتخابات را به مردم تعمیم ندهند