مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 09:052020-01-14دانش

امروز آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی است


مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی گفت: متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند طبق فراخوان جدید این دانشگاه تا امروز سه شنبه24 دی ماه در سایت ثبت نام کنند.

- عیسی کشاورز مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به فراخوان ثبت نام از مدرسان در این دانشگاه، گفت: متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا امروز  سه شنبه 24  دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت اطلاعات خود در سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام کنند.

*امروز 24 دی ماه  آخرین مهلت ثبت نام مدرسان علمی کاربردی وی افزود: متقاضیان ثبت نام در  این دوره از فراخوان مدرسان می توانند  تا فردا 24 دی ماه در سامانه ای که در سایت این دانشگاه طراحی شده است ثبت نام کنند.

البته افرادی که دارای معدل 16 و تا میانگین سنی 28 سال هستند اجازه دارند در خواست خود را ثبت کنند.

* متقاضیان باید مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر از دانشگاه های نظری و مهارتی باشند کشاورز تصریح کرد: این دوره از فراخوان مدرسان تنها برای افرادی بوده که دارای مدرک معتبر کارشناسی ارشد و بالاتر از دانشگاه های نظری و مهارتی هستند و مدارک معادل به هیچ عنوان قابل قبول نیست این در حالی است که این دانشگاه هر سال فراخوان برای همکاری با مدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی است

امروز آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی است