مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 06:402020-01-14سياسي

برنامه دانشگاه علمی کاربردی برای اجرای طرح سرباز ماهر از بهمن ماه


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره اجرای طرح «سرباز ماهر» گفت: تلاش دانشگاه این است که زمینه های اجرای این طرح را از بهمن ماه 98 فراهم کند.

- معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره اجرای طرح سرباز ماهر گفت: تلاش دانشگاه این است که زمینه های اجرای این طرح را از بهمن ماه 98 فراهم کند.

مختار جلالی جواران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی از بهمن ماه گفت: طرح سرباز ماهر براساس تفاهم نامه سه جانبه ای که بین دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه ای و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، اجرایی می شود.

وی ادامه داد: به موجب این طرح از ظرفیت عظیم ملی سربازان استفاده می شود چون هر ساله 300 تا 400 هزار سرباز وارد فرایند نظام وظیفه می شوند و با اجرای این طرح همزمان با انجام خدمت مقدس سربازی یک مهارت کسب کنند تا در پایان دوره سربازی علاوه بر داشتن کارت پایان خدمت بتوانند به یک مهارت هم مجهز شوند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره اینکه آیا پذیرش سرباز ماهر از بهمن ماه انجام خواهد شد گفت: تلاش ما این است که از بهمن ماه این طرح اجرایی شود، در واقع دانشگاه منعی ندارد، ستاد نیروهای مسلح نیز آمادگی خود را اعلام کرده است و به محض فراهم شدن زمینه های لازم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دانشگاه علمی کاربردی برای اجرای طرح سرباز ماهر از بهمن ماه

برنامه دانشگاه علمی کاربردی برای اجرای طرح سرباز ماهر از بهمن ماه