مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 05:552020-01-14اقتصادي

عملکرد بانک های کردستان در پرداخت تسهیلات تبصرە 18 مطلوب نیست


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره 18 در استان مطلوب نیست و نیاز است مدیران در این زمینه جدی تری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین فیروزی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار داشت: تسهیلات تبصره 18 را دولت برای کمک واحدهای تولیدی در نظر گرفته است و باید از این ظرفیت قانونی استفاده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون طبق گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان فقط هشت میلیارد تومان تسهیلات از این محل پرداخت شده است، افزود: 31 طرح به ارزش 67 میلیارد تومان به بانک ها معرفی شده که باید ظرف 10 روز آینده تعین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: مدیران بانک ها باید پرداخت تسهیلات از محل تبصره 18 را جدی بگیرند و برای موانعی که وجود دارد راه حل استانی ارائه دهند.

فیروزی یادآور شد: ما در حوزه کشاورزی ظرفیت های خوبی داریم و باید تلاش کنیم سهم استان را از این تبصره در بخش کشاورزی افزایش دهیم.

وی کاهش آمار بیکاری در فصول مختلف را با تسهیلات پرداختی بانک ها کاملاً مرتبط دانست و بیان کرد: هر زمان بانک ها تسهیلات مناسب پرداخت کرده اند به همان میزان بر اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بانک های کردستان در پرداخت تسهیلات تبصرە 18 مطلوب نیست

عملکرد بانک های کردستان در پرداخت تسهیلات تبصرە 18 مطلوب نیست