مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 16:552020-01-13حوادث

هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با شگرد فروش اینترنتی مقاله


رییس پلیس فتا استان از دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی فروش مقاله آماده در یکی از سایت های اینترنتی از شهروندان کلاهبرداری می کرد خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از سایت های اینترنتی از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان اصفهان اضافه کرد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد در یکی از سایت های اینترنتی آگهی فروش انواع مقاله آماده را مشاهده و با شخص آگهی دهنده تماس برقرار کرده و درخواست خرید یک مقاله را می کند و فروشنده نیز از او می خواهد که  وجه مربوطه برایش انتقال دهد اما پس از انجام خواسته وی فرد فروشنده مقاله دیگر به تلفن خود پاسخ نداده است.

وی اضافه کرد: ماموران مشغول بررسی این پرونده بودند که 2 نفر دیگر نیز که با همین کلاهبرداری مواجه شده بودند برای شکایت به پلیس فتای استان مراجعه کردند که از کلاهبرداری های بسیاری بر اثر سهل انگاری مال باختگان حکایت داشت.

مرتضوی بیان کرد: سرانجام با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و جست وجو در فضای سایبر، عامل اصلی این نوع از کلاهبرداری های اینترنتی شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با شگرد فروش اینترنتی مقاله

هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با شگرد فروش اینترنتی مقاله