مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 12:102020-01-13حوادث

کلاهبرداری با شگرد فروش اینترنتی مقاله


رییس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی خبر داد که با درج آگهی جعلی فروش مقاله آماده در یکی از سایت های اینترنتی، از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی خبر داد که با درج آگهی جعلی فروش مقاله آماده در یکی از سایت های اینترنتی، از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهارکرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از سایت های اینترنتی از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد در یکی از سایت های اینترنتی آگهی فروش انواع مقاله آماده را مشاهده کرده و در تماس با شخص آگهی دهنده، درخواست خرید یک مقاله را می کند.

فروشنده نیز از او می خواهد که وجه مربوطه را به حسابش منتقل کند، اما پس از انجام خواسته وی، فرد فروشنده مقاله دیگر به تلفن خود پاسخ نداده است.

رییس پلیس فتا استان اصفهان اضافه کرد: ماموران مشغول بررسی این پرونده بودند که 2 نفر دیگر نیز که با همین کلاهبرداری مواجه شده بودند برای شکایت به پلیس فتای استان مراجعه کردند که از کلاهبرداری های بسیاری بر اثر سهل انگاری مال باختگان حکایت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با شگرد فروش اینترنتی مقاله

کلاهبرداری با شگرد فروش اینترنتی مقاله