مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 10:052020-01-13اقتصادي

مزیت تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان بدون افتتاح


در حالی 10 هزار مسکن مهر پردیس تکمیل شده و بدون افتتاح در حال تحویل به متقاضیان است که گفته می شود، این اقدام تنها با هدف کاهش هزینه های مازاد برای ساکنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس در حالی این روزها با جدیت در حال پیگیری است که این بار تحویل واحدهای مسکن مهر به شکلی جدید و بر اساس دستور و توجه وزیر راه و شهرسازی همراه است.

در شهر جدید پردیس برخلاف ادوار گذشته که واحدها به صورت ناقص افتتاح و تحویل متقاضیان می شد و برای سکونت مستلزم هزینه های مازاد برای مجموعه وزرات راه و شهرسازی می شد، این روزها تحویل واحدهای مسکن مهر به این شکل است تا برای کاهش هزینه های مازاد برای ساکنان ابتدا واحدها تحویل مالکین شده و بعد از رفع نواقص، سکونت واقعی اتفاق افتاده و سپس افتتاحیه برگزار می شود.

بنابراین گزارش،در دوره محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی این رویه تغییر یافته و ابتدا واحدها تحویل مالکین می شود و بعد از رفع نواقص، سکونت واقعی اتفاق می افتد.

گفته می شود از 10 هزار واحدی که قرار است افتتاح شود تاکنون 2085 واحد تحویل مالکان شده و مابقی نیز آماده تحویل است تا افتتاحیه واقعی صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان بدون افتتاح

مزیت تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان بدون افتتاح