مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 11:252020-01-12سياسي

شفافیت و بیان حقیقت در حوادث باعث رشد و تعالی افکار عمومی خواهد شد


مسئولان امر در اتفاقات غیرمترقبه با اطلاع رسانی مدبرانه، فضا را به گونه ای مدیریت کنند تا با ارائه واقعیت، اعتماد عمومی که مهم ترین سرمایه اجتماعی نظام است آسیب نبیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب ندای ایرانیان در مورد حادثه هواپیمای بویینگ 737 اوکراینی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه حزب ندای ایرانیان به شرح ذیل است: عاقبت پس از سه روز دلهره و نگرانی، آشکار شد که خطایی انسانی، موجب رقم خوردن حادثه ای تلخ و ناگوار شده است.

انتشار این خبر، بارِ غم جان سوز از دست دادن قربانیان سقوط هواپیمایی را صد چندان کرد.

در موقعیتی که با خون مظلومانه و به ناحق ریخته شده سردار سپهبد قاسم سلیمانی، حضور باشکوه و تاریخی در مراسم وداع با سردار دل ها و پاسخگویی قدرتمندانه علیه اقدام تروریستی آمریکا، همبستگی ملی کم نظیری بین مردم و مسئولین اتفاق افتاده بود، خطای مسئولین امر در حادثه اخیر، با فرصت سوزی غیرقابل جبرانی کاممان را تلخ نمود.

متأسفانه مسئولانی که باید متعاقب خطای اول (شلیک اشتباه)، هوشمندانه و مدبرانه فضا را مدیریت می کردند تا سلسله خطاهای بعدی را مرتکب نشوند، با کوتاهی و قصور، شلیک های ناخواسته و پیاپی بر اعتماد عمومی را موجب شدند تا هزینه های متعددی بر نظام و جامعه تحمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت و بیان حقیقت در حوادث باعث رشد و تعالی افکار عمومی خواهد شد

شفافیت و بیان حقیقت در حوادث باعث رشد و تعالی افکار عمومی خواهد شد