مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 14:252020-01-11سياسي

تعیین یک نماینده هیئت نظارت به ازای هر4شعبه اخذ رای دراستان سمنان


رییس هیئت بازرسی و نظارت بر انتخابات استان سمنان، با اشاره به ابلاغ قوانین و مقررات انتخابات، گفت: به ازای هر چهار شعبه، یک نماینده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات استان مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری بعدازظهر شنبه در نشست بازرسی و نظارت ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری، بابیان اینکه به ازای هر چهار شعبه، یک نماینده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات استان مشخص می شود، تأکید کرد: ملاک تعیین این امر قانون است.

وی افزود: همه ارکان انتخابات باید وظایف خود را در چهارچوب دستور کار تعریف شده انجام دهند، تا هیچ گونه تعارضی ایجاد نشده و تعامل و وحدت رویه در کار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، بابیان اینکه هیئت نظارت و بازرسی باید در چارچوب قانون به عنوان چشم و گوش امانت دار باشد، گفت: این هیئت ها می بایست مسائل و مشکلات موجود را انتقال داده و احقاق حق کند.

فخری گفت: برای هیئت نظارت و اجرایی فرقی ندارد که خرقه نمایندگی به دوش چه کسی است، چراکه وظایف هر یک از ارکان مشخص شده است.

وی افزود: هیئت بازرسی و نظارت بر انتخابات استان سمنان به عنوان اولین هیئت در کشور بر اساس برنامه ریزی مدون و مشخص فعالیت خود را آغاز و تاکنون 44 جلسه آن نیز در مرکز شهرستان های استان سمنان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین یک نماینده هیئت نظارت به ازای هر4شعبه اخذ رای دراستان سمنان

تعیین یک نماینده هیئت نظارت به ازای هر4شعبه اخذ رای دراستان سمنان