مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 12:102020-01-11بين الملل

یادبود مقاومت فلسطین برای شهید سلیمانی


به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه مراسم یادبودی به مناسبت شهادت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی که در حمله هوایی آمریکا در بغداد پایتخت عراق به شهادت رسید برگزار کردند.

اسماعیل رضوان از رهبران برجسته حماس به عنوان یکی از سخنرانان در این مراسم بر اهمیت متوقف کردن قلدرمآبی های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد و افزود زمان آن رسیده است تا کسانی که شتابان در پی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند سر عقل بیایند تا همه با هم در مسیری واحد که سردار شهید قاسم سلیمانی بر آن تاکید داشت و به عبارت دیگر مسیر قدس که عامل وحدت ماست قرار بگیریم.

ابوصالح نماینده جبهه خلق نیز در سخنانی در این مراسم به نقل از جرج حبش از رهبران سیاسی فلسطینی خطاب به مردم ایران، اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیرو های سپاه پاسداران و همچنین نیرو های ملی و اسلامی فلسطین گفت: ممکن است در میدان سیاسی و نظامی شکست بخوریم، اما فاجعه آن است که در عرصه فرهنگی شکست بخوریم.

این جبهه فرهنگی است که آگاهی انقلابی را به وجود می آورد.

همه قدرت های امپریالیستی درصدد نابودی این آگاهی انقلابی هستند، زیرا این آگاهی انقلابی است که باعث مقابله با طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبود مقاومت فلسطین برای شهید سلیمانی

یادبود مقاومت فلسطین برای شهید سلیمانی