مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 20:202020-01-09سياسي

مبارزه با استکبار جهانی یک نوع استراتژی قرآنی است


کارشناس مسائل دینی و فرهنگی، بابیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا یک شعار استراتژیک برای ایران است، گفت: مبارزه با استکبار یک نوع استراتژی قرآنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رهدار شامگاه پنج شنبه در نشستی با حضور مردم شهرستان شاهرود به میزبانی تکیه یزدی های این شهر، با اشاره به اینکه امروز در تعامل با جهان باید به استراتژی های قرآنی نگاه کرد، بیان داشت: یکی از استراتژی های قرآنی، مبارزه با قله ها و فرماندهان کفر است.

وی افزود: اگر امروز مردم ما شعار مرگ بر آمریکا می دهند به واسطه این است که برحسب استراتژی قرآنی باید بالاترین کفار یا به عبارت دیگر سرِ کفر را باید زد.

این کارشناس مسائل دینی بابیان اینکه در جریان فتنه 88 برخی شعار مرگ بر روسیه سر می دادند، گفت: ما خطاب به آن ها که تعبیرشان این بود که مگر روسیه کم به ایران ظلم کرده می گفتیم چرا شأن ایران را پایین می آورید ایران امروز باید با سرِ کفار جهان بجنگد و نه با نوچه ها و کشورهای کوچک آن که چه بسا اگر روسیه و چین و دیگر کشورها هم در جبهه استکبار قرار گرفتند ما مرگ بر این کشورها را هم سر می دهیم.

رهدار بیان کرد: وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا در حقیقت یک استراتژی از بطن قرآن کریم است که به ما می گوید باید با رهبر و لیدر جبهه کف رجنگید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با استکبار جهانی یک نوع استراتژی قرآنی است

مبارزه با استکبار جهانی یک نوع استراتژی قرآنی است