مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 10:402020-01-08سياسي

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای پرافتخار و قهرمانان ملی ایران و عراق، سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس از فرماندهان حشدالشعبی با هدف نمایش اتحاد دو ملت در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه .

- مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی و هم رزمانش با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاهی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای پرافتخار و قهرمانان ملی ایران و عراق، سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس از فرماندهان حشدالشعبی با هدف نمایش اتحاد دو ملت در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

در این مراسم، نمایندگانی از سوی دانشجویان کشور های سوریه و عراق با قرائت بیانیه ای ضمن تبریک و تسلیت به مردم ایران در پی شهادت سردار رشید اسلام بر اتحاد و همبستگی کشور های اسلامی تأکید کردند و حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام داشتند.

حجت الاسلام علوی کیا، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت نیز در این مراسم به ایراد سخنانی پرداخت و جنایت بزرگ آمریکایی ها را محکوم کرد و گفت: این اقدام، همبستگی بیشتر جوامع اسلامی و تقویت روحیه استکبارستیزی را در منطقه به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد