مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 14:402020-01-07سياسي

ستاد تسهیل ازدواج راه اندازی می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل گفت: با مصوبه شورای فرهنگ عمومی و پیشنهاد دانشگاه محقق اردبیلی ستاد تسهیل ازدواج با همکاری دستگاه های مرتبط راه اندازی می شود.

- سیدناصر اسحاقی امروز 17 دی ماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در اردبیل اظهار کرد: برای تشویق دانشجویان به امر ازدواج این ستاد فعالیت خود را در دانشگاه ها آغاز کرده و تلاش بر این خواهد بود تا به صورت فراگیر با همکاری این ستاد راهکارهای تسهیل در امر ازدواج به شکل مناسب ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: به رغم کاهش آمار ازدواج و بالا رفتن سن ازدواج و معضلی به نام طلاق که سیل آسا خانواده ها را تهدید می کند، به نظر می رسد راه اندازی این ستاد با انجام ماموریت های تعریف شده می تواند به پایداری امر ازدواج کمک کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با قدردانی از مدیران بانکی در پرداخت تسهیلات ازدواج گفت: از 23 هزار ازدواج ثبت شده 18 هزار نفر تسهیلات دریافت کرده اند که رقم قابل قبولی است و انتظار می رود تا پایان امسال این آمار افزایش یابد.

اسحاقی به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی در خصوص فرزندآوری خانواده ها و زوجین بیان کرد: پیری جمعیت ایران را تهدید می کند و وضعیت فرزندآوری در کشور به مرز هشدا رسیده و ضرورت دارد ترغیب و تشویق در این امر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد تسهیل ازدواج راه اندازی می شود

ستاد تسهیل ازدواج راه اندازی می شود