مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 11:052020-01-07سياسي

اجازه فرصت طلبی به سودجویان عرصه منابع طبیعی را نخواهیم داد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با افزایش مشارکت های مردمی و طبق قوانین اجازه فرصت طلبی به سودجویان عرصه منابع طبیعی را نخواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی ظهر سه شنبه در نشست با مدیران و فعالان حوزه منابع طبیعی و امور آبخیزداری استان اردبیل عنوان کرد: برای صیانت از منابع طبیعی و عرصه های موجود، طبق موازین قانونی به هیچ عنوان اجاره فرصت طلبی به سودجویان نخواهیم داد و برای تحقق این مهم نیازمند افزایش همکاری عموم مردم هستیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم افزایش مشارکت مردم در صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست تأکید کرد و یادآور شد: خوشبختانه در استان اردبیل اقدامات مناسبی در پیشگیری از تخریب اراضی ملی و مراتع انجام پذیرفته و در این راستا با هر گونه ساخت و ساز غیرقانونی و تغییر کاربری های غیرمجاز برخورد به عمل آمده است.

عتباتی ادامه داد: به منظور پیشگیری از بروز تخلفات و تخریب مراتع ملی و طبیعی در دستگاه قضا شعبه های ویژه برای رسیدگی به امور تشکیل شده است.

وی ادامه داد: قوه قضاییه بنا به رسالت خود در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی مصمم بوده و با سوء استفاده کنندگان از منابع ارزشمند طبیعی و ملی برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه فرصت طلبی به سودجویان عرصه منابع طبیعی را نخواهیم داد

اجازه فرصت طلبی به سودجویان عرصه منابع طبیعی را نخواهیم داد