مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 07:052020-01-07بين الملل

نقشه راه روسیه برای توافق میان دمشق و کردها


روسیه نقشه راه ده بندی را برای مذاکره و توافق میان دمشق و کردها ارائه کرد که شامل مشارکت کردها در فعالیت های کمیته قانون اساسی و مشارکت در دولت سوریه است.

- روسیه نقشه راه ده بندی را برای مذاکره و توافق میان دمشق و کردها ارائه کرد که شامل مشارکت کردها در فعالیت های کمیته قانون اساسی و مشارکت در دولت سوریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، یک هیئت روسی با ریاست یک فرمانده نظامی اخیرا نشست های ماراتونی را با رهبران کرد و چهره های سرشناس در قامشلی در شرق سوریه برگزار کردند.

این هیئت نقشه راه ده بندی را برای مذاکره میان دمشق و کردها ارائه کردند.

این نقشه راه شامل مشارکت کردها در فعالیت های کمیته قانون اساسی سوریه، مشارکت کردها در دولت سوریه و استقرار گارد مرزی سوریه در طول مرزهای شمالی از گذرگاه سیمالکا تا شهر منبج در حومه شرقی حلب است.

طرح روسیه شامل مذاکره میان اداره خودمختار شمال و شرق سوریه با دولت سوریه و تشکیل کمیته های مشترک اقتصادی و نظامی و صدور اسناد رسمی برای کردها، صدور گواهی تحصیلی رسمی برای دانش آموزان مدارس کرد و هماهنگی برای استفاده از منابع انرژی از جمله سد فرات در شهرک الطبقه وابسته به استان رقه و خروج ارتش سوریه از مدارس و مراکز آموزشی در مناطق کردنشین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه روسیه برای توافق میان دمشق و کردها

نقشه راه روسیه برای توافق میان دمشق و کردها