مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 06:102020-01-05فرهنگي

یک نمایش خاص برای «خط باریک قرمز»


کارشناسان امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به تماشای مستند سینمایی «خط باریک قرمز» نشستند.

- کارشناسان امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به تماشای مستند سینمایی خط باریک قرمز نشستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم مستند سینمایی خط باریک قرمز عصر شنبه 14 دی ماه در سالن عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برای کارشناسان امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به نمایش درآمد و این کارشناسان با کارگردان وطراح این فیلم درباره ایجاد و تأسیس اولین مدرسه سایکودرام در ایران گفتگو و تبادل نظر کردند.

در حاشیه نمایش خصوصی این مستند، خوشدست با اشاره به زمان چهار ساله که برای پژوهش و ساخت این اثر، گفت: من در سکوت کار ساخت فیلم را انجام دادم.

اجرای نمایش با پسران کانون اصلاح تربیت با استقبال روبرو شد تا جایی که حمید پورآذری دبیر بخش آف استیج جشنواره تئاتر فجر بعد از اولین اجرا تماس گرفت و گفت که باید یک اجرای دیگر هم داشته باشید.

اما ما باید تا ساعت 8 شب آن ها را به زندان بازمی گرداندیم.

پورآذری گفت که یک گروه خارجی برای دیدن این نمایش می آیند که بعد از آن هماهنگ کردیم تا قبل از ساعت 12 شب آن ها را به زندان تحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نمایش خاص برای «خط باریک قرمز»

یک نمایش خاص برای «خط باریک قرمز»