مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 13:552019-12-31اقتصادي

فضا برای ایجاد ارزش افزوده نیروهای ماهر فراهم شود


مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان بوشهر گفت: بایستی فضایی بسازیم که نیروهای ماهر و تحصیل کرده در درجه اول در استان و کشور خودمان ارزش افزوده ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق حاجیانی ظهر سه شنبه در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال پایدار که منجر به افزایش رفاه و تقویت بنیان های اجتماعی خانوارها می شود، باید فرهنگ کار را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: باید گفتمانی در استان راه اندازی کنیم که افراد از حقوق بگیری دولت به سمت کارآفرینی رفته و همراه با مهارت آموزی، بخش از مشکل اشتغال استان برطرف شود.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان بوشهر نیز با اشاره به تفاهم نامه همکاری آموزش فنی و حرفه ای و این صندوق اظهار داشت: پیشرفت روستاها ضامن پیشرفت کشور است و اگر یک روستا بخواهد پیشرفت کند باید آموزش و مهارت در آن در نظر گرفته شود تا بتواند اشتغال پایدار ایجاد گردد.

حاجیانی با استقبال از همکاری آموزش فنی و حرفه ای و صندوق کارآفرینی و امید، افزود: بایستی فضایی بسازیم که نیروهای ماهر و تحصیل کرده در درجه اول در استان و کشور خودمان ارزش افزوده ایجاد کنند که این امر حمایت های همه جانبه دستگاه های مرتبط با موضوع اشتغال و آموزش را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضا برای ایجاد ارزش افزوده نیروهای ماهر فراهم شود

فضا برای ایجاد ارزش افزوده نیروهای ماهر فراهم شود