مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 08:052019-12-30سياسي

روند برگزاری چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار تشریح شد


مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با در تشریح روند برگزاری چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار به دانشگاه ها گفت: تعداد 150 دانشجو از 15 منطقه دانشگاهی به مرحله کشوری این جشنواره معرفی خواهند شد.

- مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با در تشریح روند برگزاری چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار به دانشگاه ها گفت: تعداد 150 دانشجو از 15 منطقه دانشگاهی به مرحله کشوری این جشنواره معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید فردین تقی زاده با اعلام این مطلب به جزییات برگزاری چهارمین دوره جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار اشاره کرد و گفت: این جشنواره توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش با هدف ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی و نیز شناسایی، معرفی و تجلیل از برترین های جامعه هدف برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: پیرو جلسات برگزار شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران و تقویم اجرایی تعیین شده، اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، دستورالمعل اجرایی برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار و همچنین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند برگزاری چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار تشریح شد

روند برگزاری چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار تشریح شد