مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 09:052019-12-23اقتصادي

افتتاح 3 طرح بزرگ کشاورزی با حضور جهانگیری در دشتستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح سه طرح بزرگ کشاورزی که با حضور معاون اول رییس جمهور انجام شد، اظهار داشت: گلخانه 75هکتاری روستای بنداروز، آبیاری تحت فشار 1500 هکتاری و یک واحد پرواربندی 3 هزار راسی گوساله در شهرستان دشتستان با مجموع اعتبار 132میلیارد تومان و اشتغال 5 هزار و 190 نفر به صورت فصلی و دائم افتتاح شد.

محمدتقی منوچهری افزود: طرح 75هکتاری ظرفیت تولید سالانه 16هزار تن انواع محصولات کشاورزی را در این استان فراهم می کند و طرح های گلخانه ای در افزایش راندمان تولید و کاهش مصرف آب نقش موثری دارد که طرح گلخانه ای زمینه اشتغال 675 نفر را در استان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طرح نوین آبیاری تحت فشار 1500هکتاری نیز در قالب 102 پروژه اجرا شده است، گفت: این پروژه های نوین که عمده مزیت آن افزایش راندمان آب است در مجموع برای 4 هزار و 500 نفر فرصت شغلی فصلی ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و معاون وزیر نیرو جهانگیری را در این سفر یک روزه به استان بوشهر همراهی می کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 طرح بزرگ کشاورزی با حضور جهانگیری در دشتستان

افتتاح 3 طرح بزرگ کشاورزی با حضور جهانگیری در دشتستان