مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 15:302019-12-22اقتصادي

249میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در استان بوشهر پرداخت شد


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: 249 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سطح استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا پناه عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با بیان اینکه در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در سطح این شهرستان با حمایت فرماندار صورت گرفته است، اظهار داشت: در دو سال اخیر استان بوشهر در زمینه اشتغال روستایی جز سه استان برتر کشور بوده به طوری که تاکنون 249 میلیارد تومان پرداخت شده است که از این مبلغ 24 میلیارد تومان در شهرستان دشتی پرداخت شده از این حیث رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در سال گذشته نیز در زمینه مشاغل خانگی سهم استان 20 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ یک میلیارد تومان به شهرستان دشتی اختصاص داده شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت به تعاونی ها، شهرستان دشتی بعد از بوشهر رتبه دوم به خود اختصاص داده است و اعتبارات خوبی نیز در این بخش پرداخت شده است.

پناه تصریح کرد: در حوزه اعتبارات فراگیر نیز سهم استان 34 میلیارد تومان بوده که قریب به شش میلیارد تومان آن در شهرستان دشتی پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

249میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در استان بوشهر پرداخت شد

249میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در استان بوشهر پرداخت شد