مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 07:362019-12-18اقتصادي

معرفی 20 هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری برای دوره آموزش فنی حرفه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کریم یاوری، در مورد طرح معرفی مقرری بگیران بیمه بیکاری به سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای گذراندن دوره های مهارت آموزی گفت: - مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 20 هزار نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری برای گذراندن دوره های فنی حرفه ای و بازآموزی مهارت معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کریم یاوری، در مورد طرح معرفی مقرری بگیران بیمه بیکاری به سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای گذراندن دوره های مهارت آموزی گفت: افرادی که بدون میل و اراده بیکار می شوند، با تشخیص ادارات کار برای دریافت مقرری بیمه بیکاری معرفی می شوند و همچنین برای اینکه مهارت یاد بگیرند یا مهارت آنها تکمیل شود با هزینه صندوق بیمه بیکاری و به صورت صد در صد رایگان دوره های ارتقاء مهارت و بازآموزی را در سازمان فنی و حرفه ای می گذرانند.

وی گفت: کارگران بیکار شده از روزی که مشمول مقرری بیمه بیکاری می شوند، به موازات آن برای بازآموزی و یادگیری مهارت به سازمان آموزش فنی و حرفه ای معرفی می شوند.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری در پاسخ به این پرسش که آیا گذراندن این دوره های فنی حرفه ای اجباری است یا خیر، گفت: صرفا معرفی آنان برای ارتقاء مهارت به سازمان فنی حرفه ای اجباری است، اما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 20 هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری برای دوره آموزش فنی حرفه ای

معرفی 20 هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری برای دوره آموزش فنی حرفه ای