مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 00:302019-12-16ورزشي

خدمات بهزیستی برای کودکانی که فرزندخوانده نمی شوند


مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور خدمات ارائه شده به کودکان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی را از زمان حضور در مراکز تا بعد از خروج آنها از مراکز شبه خانواده را تشریح کرد.

- سعید بابایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فرآیند انتقال به خانواده برای فرزندان تحت سرپرستی در مراکز شبانه روزی بهزیستی از بدو پذیرش در مراکز انجام می شود، افزود: این روند به آن معناست که تیم مراقبت متشکل از مربی، روانشناس، مددکار و مسئول فنی مرکز از ابتدای پذیرش کودک ضمن تدوین برنامه مراقبتی، بررسی ها و اقدامات لازم برای انتقال فرزند به خانواده (زیستی یا جایگزین) را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه در برخی موارد به دلیل شرایط زندگی فرزند ممکن است این انتقال صورت نگیرد و در این صورت برنامه ریزی جهت توانمندشدن وی برای انتقال به زندگی مستقل انجام می شود، تصریح کرد: در این برنامه که معمولا از سنین 13 تا 15 سالگی آغاز می شود مهارت هایی مانند برقراری ارتباط، تصمیم گیری، جرات مندی و .

به همراه مدیریت زندگی شخصی، مدیریت مالی و سایر موارد مشابه به فرزند آموزش داده می شود.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این نوع برنامه ها به صورت مشارکتی با حضور تیم مراقبت و فرزند تدوین می شود، ادامه داد: به این ترتیب آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بهزیستی برای کودکانی که فرزندخوانده نمی شوند

خدمات بهزیستی برای کودکانی که فرزندخوانده نمی شوند