مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 18:452019-12-16اقتصادي

تک رقمی شدن آمار بیکاری در ایلام/اعطای 225 میلیارد تومان تسهیلات


استاندار ایلام با اشاره به تک رقمی شدن آمار بیکاری در ایلام، گفت: با اعطای 225 میلیارد تومان تسهیلات روستایی بهترین عملکرد را در طول دولت های گذشته داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه دوشنبه در نشست با دبیران احزاب ایلام با محوریت توسعه استان اظهار داشت: امروز آمار بیکاری استان تک رقمی شده است؛ با این حال تعریف واحدی در ارتباط با شغل وجود ندارد؛ مثلا اغلب افراد مشاغل خانگی را شغل بحساب نمی آورند.

وی تصریح کرد: با این حال بنده هم اعتقاد دارم که امار بیکاری به مراتب بیشتر از 8.

7 درصد است اما سنجش نرخ بیکاری مرکز آمار برای همه کشور یکسان است وی افزود: سد چناره پارسال به بودجه رفت اما مشکلاتی داشت.

این سد در گذشته مصوبه مطالعات و تخصیص آب نداشت و در شرایط جذب سرمایه گذار مشکل داشت که امسال بحث تخصیص آب سد اعلام شده است و در ردیف بودجه 99 قرار گرفته و مشکلات آن حل شده است و در کمسیون تلفیق بایست بحث سرمایه گذاری خارجی آن نیز حل شود.

استاندار ایلام گفت: سند آمایش سرزمین استان که در شورای برنامه ریزی استان با 50 جلسه مصوب شده بود در کار گروه آمایشی کشور نیز به تایید رسیده است.

وی گفت: مدیران باید توان دفاع از عملکرد دولت متبوع خود را داشته باشند؛ مدیری که در این دولت کم کاری کند در دولت بد هم جایگاهی نخواهد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک رقمی شدن آمار بیکاری در ایلام/اعطای 225 میلیارد تومان تسهیلات

تک رقمی شدن آمار بیکاری در ایلام/اعطای 225 میلیارد تومان تسهیلات