مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-16سياسي

سردار بابازاده: در جنگ روانی باید با هنرمندی ایستادگی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در چهارمین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در جمع دانشجویان اردبیلی گفت: جنگ روانی اکنون یکی از علوم روز است و ما نیز باید با هنرمندی مقابل این جنگ ایستادگی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در چهارمین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه های اردبیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شدند، اظهار کرد: زیبایی و طراوت دانشگاه به سبب وجود دانشجویان است و این فضا در استان اردبیل از دستاورد های انقلاب و شهدای ما است.

بابازاده با بیان اینکه صلابت جوانان و اعتقاد و ایمان آنان سرمایه بزرگی برای کشور است، افزود: اکنون جنگ روانی یکی از علوم روز است و ما نیز باید با هنرمندی در مقابل این جنگ ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) به لزوم حضور مسئولان میان مردم اشاره کرد و ادامه داد: ابرقدرت ها تلاش می کنند تا با از بین بردن افتخارآفرینان کشور مانند شهدای هسته ای، به نظام اسلامی و کشورمان آسیب بزنند و در این شرایط ما با قدرت شیعه و اسلام با تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بابازاده: در جنگ روانی باید با هنرمندی ایستادگی کنیم

سردار بابازاده: در جنگ روانی باید با هنرمندی ایستادگی کنیم