مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-16سياسي

عراقچی: سفر های متقابل سران ایران و ژاپن استحکام روابط دو کشور را نشان می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی بعداز ظهر امروز در نشست توسعه روابط تجاری ایران و ژاپن که در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد، - معاون وزیر امور خارجه سیاست خارجی ژاپن را توام با درایت و جسارت عنوان کرد و گفت: سفر های متقابل سران ایران و ژاپن نشان دهنده استحکام روابط دو کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید عباس عراقچی بعداز ظهر امروز در نشست توسعه روابط تجاری ایران و ژاپن که در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: این نشست همزمان با سفر قریب الوقوع دکتر روحانی به ژاپن است که روز جمعه که در پاسخ به سفر نخست وزیر ژاپن به تهران انجام می شود.

وی با بیان این که سفر سران دو کشور، نشاندهنده یک واقعیت بزرگ در روابط دو کشور است و استحکام روابط دو کشور را نشان می دهد، ادامه داد: زمانی که ایران در مقابل سیاست فشار حداکثری آمریکا است و انواع توطئه ها برای منزوی کردن ایران صورت می گیرد، شاهد هستیم که در نودمین سالگرد روابط دو کشور، سران ایران و ژاپن به پایتخت های دو کشور سفر می کنند.

ضمن اینکه رییس مجلس ایران به ژاپن سفر کرد.

این دیپلمات ارشد کشورمان با اشاره به موانع پیش روی روابط اقتصادی دو کشور اظهار داشت: این مسئله قابل انکار هم نیست، اما بنیان روابط دو کشور به گونه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: سفر های متقابل سران ایران و ژاپن استحکام روابط دو کشور را نشان می دهد

عراقچی: سفر های متقابل سران ایران و ژاپن استحکام روابط دو کشور را نشان می دهد