مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-16پزشكي

اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی در همدان به 4 نفر زندگی دوباره بخشید


رییس واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اهدای اعضای بدن «محمد مسلم خانی» از اهالی روستای سردارآباد کبودرآهنگ به 4 بیمار نیازمند پیوندعضو، - همدان - رییس واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اهدای اعضای بدن محمد مسلم خانی از اهالی روستای سردارآباد کبودرآهنگ به 4 بیمار نیازمند پیوندعضو، زندگی دوباره بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مجید حمیدی افزود: عمل خیر و همنوع دوستانه اهداء اعضاء در جهان و همچنین در ایران بدون رد و بدل شدن هزینه انجام می شود و صرفا یک حرکت انسان دوستانه است.

وی ادامه داد: در کشور 25 هزار نفر در نوبت پیوند هستند که استقبال مردم در عضویت و اخذ کارت پیوند اعضاء می تواند به کاهش زمان انتظار افراد نیازمند کمک کند.

حمیدی خاطر نشان کرد: با رضایت کامل خانواده مرحوم محمد مسلم خانی 35 ساله ساکن روستای سردار آباد کبودرآهنگ که دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود قلب، دو کلیه، کبد و نسوج وی به چند بیمار نیازمند پیوند زندگی اهدا شد.

وی افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن تشکر از این خانواده ایثارگر برای آن مرحوم علو درجات وغفران الهی و برای بازماندگان صبراز درگاه ایزد منان مسئلت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی در همدان به 4 نفر زندگی دوباره بخشید

اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی در همدان به 4 نفر زندگی دوباره بخشید